Niemal każdemu kierowcy chociaż raz zdarzyło się przebić oponę

Oznacza to konieczność zmiany koła – często po zmroku czy w czasie deszczu – lub nawet oczekiwanie na lawetę, gdy zestaw naprawczy, który zastępuje koło zapasowe, nie poradzi sobie z uszkodzeniem.

Czy można uniknąć tych niemiłych konsekwencji?

Bridgestone proponuje montaż opon DriveGuard, które dzięki wzmocnionym ścianom bocznym i chłodzącym żebrom, ograniczającym przegrzewanie, niezależnie od rodzaju przebicia pozwalają na kontynuowanie jazdy z prędkością 80 km/h na dystansie do 80 km.
W ten sposób dojedziecie do celu lub do warsztatu. Felga nie zostanie uszkodzona, nie pogorszy się komfort jazdy (DriveGurad nie jest tak twardy jak opona typu run flat), zachowana będzie też kontrola nad autem.

 

Jedyny minus to tylko niemiły odgłos dochodzący od przebitej opony.

Nowe opony Bridgestone nie wymagają specjalnych felg, więc można je założyć prawie w każdym aucie wyposażonym w system kontroli ciśnienia TMPS. DriveGuard trafią do sprzedaży w styczniu 2017 roku w 11 zimowych i 19 letnich rozmiarach do wyboru od 185/65 R 15 do 245/40 R 18). .